Office 365 jelszóházirend

Az Office 365 global adminisztrátoroknak lehetőségük van testre szabni az admin portálon, hogy a felhasználókhoz tartozó jelszavak hány nap múlva járjanak le, valamint, hogy mennyivel előtte kapjanak értesítést arról, hogy meg kell változtatni a jelszavukat.

Jelszóházirend beállításának módjai:

  1. Office 365 admin portálon keresztül
  2. PowerShell használatával

Office 365 Admin Portál használatával

Jelentkezzünk be az admin portálra (https://portal.office.com/adminportal/home)

Lépjünk a “Settings” (beállítások) részbe, majd válaszuk a Security and privacy (Biztonság és adatvédelem) menüpontot, majd kattintsunk a “Password policy” (Jelszóházirend), Edit (Szerkesztés) gombjára.

A jelszó lejárati időt 14 és 730 nap közötti értékre lehet beállítani

Az értesítést pedig 1 és 30 nap között lehet variálni

Azt is be lehet állítani (bár nem célszerű), hogy a felhasználók jelszava soha ne járjon le.

PowerShell használatával

Adjuk ki a “Connect-MsolService” parancsot.

Felhasználónév és jelszó megadása:

Az összes felhasználónak nem jár le, ha a következő parancsot megadjuk:

Get-MSOLUser | Set-MsolUser -PasswordNeverExpires $true

Adott felhasználónak ne járjon le a jelszava:

Set-MsolUser -UserPrincipalName <user ID> -PasswordNeverExpires $true

A jelszó lejárati idő megadása:

Set-MsolPasswordPolicy -DomainName <Domain Name> -ValidityPeriod <Number of Days>

Értesítés beállítása

Set-MsolPasswordPolicy -DomainName <Domain Name> -NotificationDays <Number of Days>
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s