Microsoft Task management (második rész)

Feladatok kezelése Planner segítségével

Egy nagyszerű megoldás, ha kis, rövidtávú projectjeink vannak a Microsoft Planner, amely teljesen az Office 365 Groupsra épül és az ott létrejövő erőforrásokat használja.

Maga a szolgáltatás egy külön URL címről érhető el, de természetesen megjelenik az Office 365 menünkben is.

Részletesen az Office 365 Plannerről itt olvashatsz.

Planner és a Microsoft Teams

A Microsoft Teams nem egy task management megoldás, viszont kollaborációs szempontból nagyon meghatározó szerepe van, ezért érdemesnek tartom, hogy külön írjak róla néhány sort.

A Microsoft teams egy chate base kollaborációs program és több kapcsolódási pontja is van a Plannerrel.
Az első, hogy egy Plant létre tudunk úgy is hozni, hogy egy már létező Office 365 groupst használunk fel az új teams használatához.

Megjegyzés: Ezt a lehetőséget csak akkor kínálja föl számunkra a teams alkalmazás, ha legalább egy Office 365 groups adminisztrátorai vagyunk.

Azt pedig már tudjuk, hogy ha egy plant hozunk létre, akkor automatikusan léter fog jönni hozzá a háttérben az Office 365 groups az összes erőforrásával együtt.

 

Ezzel a módszerrel az adott plan, külön tabon fog megjelenni az értintett teams résznél az  alkalmazásunkban.

 

Planner és a SharePoint

Lehetőség van a közös SharePoint listáink, dokumentum táraink, stb. adott történéseire (létrehozás, frissítés, stb.) is fel iratkozni és annak hatására Planner taskokkal műveletet végezni.
Ezzel a megoldással sanszunk van arra is, hogy ha SharePointban létrehozunk egy adott feladatot, akkor az összes, vagy bizonyos feltétleknek megfelelőek, kerüljenek át az adott palnebe is mint feladat.

Planner és az Outlook

Szintén egy remek felhasználás lehet arra az esetre, hogy az egyes Outlook tevékenységek hatására tudunk létrehozni, frissíteni, stb. Planner taskokat.
Pl. Ha van egy rendezvény, ami szerepel a közös naptárunkba és már előre tudjuk, hogy adott személyeknek lesz vele dolga már pár héttel előre, akkor meg tudjuk azt tenni, hogy két héttel előtte vegyen fel az adott plan-be különféle feladatokat az egyes kollégák számára.

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s