Planner

Az előző blog bejegyzésemben a teljesség igénye nélkül, írtam az Office 365 groups megoldásról, ami egy remek csoportmunka támogató termék.
A Planner, task managementtel egészíti ki a groups-ot, tehát amikor létrehozok egy új plant a plannerben, akkor az azzal fog járni, hogy első lépésként létrehoz egy groups csoportot, majd kiegészíti azt task managementtel, vagy ha már vannak meglévő gorupsaim, akkor a plannerbe bejelentkezve megfogja jeleníteni azaokat és az egyes elemekre kattintva már készíthetem is a taskokat azokhoz a csoportokhoz.

Röviden: A planner egy teljesen új “task kezelő rendszer”, de az alapját az office 365 groups képzi, annak egyes elemeit használja fel és integrálja a saját felületén is.

Első lépésként regisztrálni kell magunkat a http://tasks.office.com címre (úgy a legjobb ha előre be vagy jelnetkezve az Office 365 accountunkkal és nyitunk egy új tabot a böngészőben).

A regisztráció megtörténte után, már hozzá tudjuk rendelni az egyes accountokhoz a planner licenceket.

Planner megnyitása a szokásos office 365 “menüből” történik:

planner

 

 

 

 

Planner használatközben:

planner2

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s